Wednesday, April 28, 2010

ulalala!!

yes xm da nk abis! bye xm! bye sem 1! hehehe! dah nk sem 2.
rase mcm nk cpt kn jd 3 thn. kan bes kalau 3thn je. tade ah lame sgt.
tp kang aku cptkn aku bknnye pndai pun. kang terepeat plak. haih malu eden ni ha. mano nk letak muko! celup jamban. oink2.

ala boringnye cuti.... ili keje dgn ayh die cuti ni. anis blum xm lg. tu yg nk bli binatang tu.
tade ah boring sgt. bole main dgn tikus sndri. ajak dia knal dgn hepi pets. haha merepek sorg2 cm babi. saiko saiko lalalalal.........arghhh nk tulis ape ni? bosan ah.

cane la aku nk jwb exam maths ni. bc pun xabis lg. mampuih kau!
kek, tlg buat kn xm! ha ok ok! hahah blakon. sanggup aku blikn dia mcd yg sedap tu setahun!
da la burak xm!

oh haaa ili da baik dgn amar yaw! haha! bes2. tp asek la amar2. haha haram toi.
hey amar babi, kalau kau xnk syg ili mcm aku sayang dia baik kau blah. bia aku je jaga dia smpai dia mati. Amar, kalau kau dpt bc ni(mmg x ah kn) aku nk btau yg kau pndai amik hati ili, kau pndai buat ili ketawa, plg penting kau buat dia gembira. im glad. tlg lah jgn buat dia marah. buat la lawak gampang kau tu. hahaa! kau tmbh la jumlah duit kau dlm bank tu. xberkepul lgsg. duit tu sempat ili bli shaver ketiak die je sedara kurungan oi! nex sem kau bwk keta marangkerapukepunden kau tu. aku naik flat tyre. amar : ok ok ! aku tulis aku bc aku delete.

haihhhh....treat ili d best u can. tata

No comments: