Wednesday, December 23, 2009

aku termengandung

macamane ni? anak sape ni?
matilah nk jawab dgn mama dd.
nnti kawan2 tny.
aku kne jugak! mesti!
mesti cr jarum letupkan belon dalam perut ni.
jeng3! ops dah la pakai bj 'rhytm of justice'. pakai bj law ukm kakzi tp beranak belon.
i want some justice here! justice! justice! jus mate satu! ala comelnye aku mengandung.
rakamkan setiap detik bersama canon. hui besa da ank mak.

jom same2 ngandung. oi diya bawahnye perut kau! tu perut ke pundi kencing? xkencing setahun.



ops tersnap plak.sakit ank mak terlanggar meja.nasib xletup.





e bodoh. kau ni hunchback ke ape?xstail lgsg perut. kau xseswai ngndung diya. seswai jadi pencacai.




tgk kalau amik gmbr dr tepi comel.hmmm comel i mengandung! marry me!




tgk diya pulak.mmg jengkel bentuk perut diya.perut paling jengkel menang awards.ank menendang kuat sgt ke tu.ank anjing eh dalam.

3 possibilities kalau perut kembung
  1. mengandung



  1. 2. takungan taik sebulan





  1. 3.mmg kenyang telan lembu seko






sambung dengan ank dalam perut.yeay da 9 bulan! kua anak!



name belum ade lg. tunggu ayah die.jgn nk mereka-reka nama bapak.


muke macam mak die.saling xtumpah.


dijaga bagai menatang minyak yg penuh.hari2 bg CPR kasi idup.

kau Belon kalau da besa jgn jd kacang lupekan kulit.


aku dah jaga kau dari kecik




sampai kau remaja.






smpai hmmm jamban kau selebar kusi. pinjam bontot kau diya.ank aku kecik lg.



ok gudlak degree everybody.amal jgn tanam cite2 nk lawan cafe world aku.


wah2 aku berbloging seolah2 bnda penting itu tidak berlaku.
seolah2 tiada satu titis air mate yg mengalir pada hari ini.
seolah2 sebentar tadi hanya mimpi buruk.
seolah2 aku juga mendapat kejayaan dan berita baik seperti yg lainnya.
seolah2 aku tidak tertekan pada hari ini.
seolah2 maghrib tadi telah ditiup angin dan hanya yg tinggal kenangan disebelah siangnye.
seolah2 aku hanya ketawa dan gembira sepanjang hari.
seolah2 aku memperoleh kejayaan yg membanggakan walhalnya tidak.
aku cuma ingin lenyapkan kesedihan dan pulihkan keadaan.
aku tidak mahu suram meyelebungi.
apa yg terjadi aku harus tempuhi, dan bkn mengeluh seolah2 ia bukan kerana diriku.
apa yg aku dapat,adalah apa yg telah aku lakukan selama ini.
ini hanya bg yg mengerti.

ok babai

20 comments:

armie::parc::udinc said...

ahhahhaha...
siyes lawak!

ehh mak ak kate kalo perut da ke bwh..nk bsalin da 2 ;D

[sawi] said...

hahaha. gila-gila!aku bc gelak guling-guling. gud one anne :)

amz said...

ske ati ko la anne !
pueh aku gelak dah !

Emon. said...

HAHAHAHA. nice babe :)

ik said...

heii.. aku tak gelak ah bc post ni. aku takut.. macam saiko je kau ni.. eeee..
dah3.. jgn mnakutkan aku!

Anne Nazeeha said...

eee xsuro pun kau gelak ili. suh bc jew.saikokesakaiyan.blogspot.com. hohohoh. meri kerismas.

dancing queen♥ said...

haha. belon? omg!

HaPPy_MiroHu said...

hehe..lawaknyer sketsa awk ari nih..
knpe awk warna biru?? lol..

HaPPy_MiroHu said...

i mean anak awk..haha..silap type lak..

anesaseken said...

aku pny reaction pon xgelak..berkerut sepanjang aku baca..kau tade mainan lain eh anne? g main pictionary..smpai lukis2 bgai kat belon..hahhaha! saiko..

Anne Nazeeha said...

lalala! dengki!

yan vs aying... said...

ada ada aje minah nie kan..
duk umah x ad keje..
huhuhuhu,

Anne Nazeeha said...

aah tu la.ade belon pun bole.

ZHARIF BADRUL said...

Takpe setiap yang terjadi ada hikmah. Kena yakin dengan takdir dan rancangan Tuhan. Mesti ada hikmah apa yang tuhan kasi kat anne :)
tu mengandung tu pun hikmah jugak xD

mirazainal said...

bengong la anne..klaka sial kau..
nk ngandung bgai..hahahaha..

hani ali said...

hahhaa.gelak smpi nk terkencing.
good one anne!

miss jawa♥™ said...

kau da meroyan nak anak ke?

yan vs aying... said...

hahahaha..
blh thn jgk.
korang nie kan..
huhuhuhu..
hrp gitulah nasib kita nie..
huhuhuhu...

Diya Bedebah! said...

eish babi. sian aku.

NaiMaa... said...

x senonoh n!!haha..
konon2 ibu muda yang comel la ni???
hahaha