Saturday, July 4, 2009

rm300 sehari.besa.nerd,nk try!


:.ini lah spek yg aku beli dgn elina tempoh hari (xingt bile)
:.yg pasti bli spek gedik ni mase 2nd sem (awl 09)
:.bawak spek ni g klas.pkai same2 dgn ina.kne perli dgn sir kamal 'trend ke pakai spek skrg?'
:.we said yes.
:.dgn brani amik gmbr ni mase dia tgh mengajar.tape dia xmrh.sbb dia tau dia ajar bosan.(jahatnye kau nih!patut la carry mark rondah)
:.walaupun gedik spek ini, tp rmai yg mahu pinjam utk amik gmbr seh!
:.walaupun spek yg popular,tp kami tumpang jugak popularity kerana org akn tny 'sape pny ni?'
:.walaupun menggunakan duit utk byr dan bkn bulu kaki dan sedih kuar duit, spek ini buat org ketawa kerana ... kelaka kot.
:.spek, dan baju kemeja ni bli kat cs (sebuah soping komplex agung dan terbesar di sg petani. teruja,excited,hepi,xsaba nk soping kat sini [tipu] )
:.kemeja ni kemeja lelaki sbb tu besa.tp itu yg kami cr sbnrnye.
:.kononnye leh la pkai dgn suar skinny kan.tp uitm kedah xbenarkan yg ketat2.lg pun kaki aku sgt lah xskinny.after all jd suar biase.
:. mase masuk kdai ni sgt truja tgk spek! pastu teruja tgk kemeja.
:.trus turun ke bwh withdraw duit.xteruja bila tekan pertanyaan baki.
:.smpai lupe sbnrnye pegi dgn min dan kak naima juga!
:.kak naima sibuk mncr barang2 utk dinner beliau dibantu min.
:.kami sibuk mencari alasan utk pegi kedai tu balik utk membazir.

:.xmelepaskan peluang utk bergambar di kedai memandangkan dpt grin lite dr pekedai
:.ske ah bj ni.tp xslalu pkai sbb kdg2 rase besa sgt.rase cm mengandung tibe2.
:.lps try 2 kali (sbb 2 bj) kami decide utk beli!
:. utk spek aku beli 3 pasang. clear,hitam(skrg patah diya bwt,tp smpan dlm beg sbb takut kne mrh.) dan juga ceklat. ina lak beli 2. ceklat dan clear.

:.smpai kaunter rase cm nk lari kua bwk beg plastik.
:.tp mestilah nnti kne keja kn.mestilah dpt tngkap sbb lari xlaju.
:.jd ini lah leng cai yg lyn kami.
:.kak naima interframe.nasib roomate,kalau x ,crop dah ni.crop bkn crocs.(tringin nk satu)

:.gmbr ini seakan kelakar. mcm nk bg sumbangan lak.
:.jari tu tekan kuat kat duit xnk bg lps. penat keje kat sawah padi br dpt duit byk tu.
:.itu lah rm300 yg melayang senang lenang.xkenang budi lgsg.
:.tp xmenyesal! (sedapkan hati)

:.tgh jln nk g tmpt lain lps kdai tuh, jumpe akak2 ni.
:.geng powerpuff girl! sume pun nk sepesen.ehe
:.elina gaya cm kat lua negara.cs mmg sejuk (ketibas je)

:. ni b4 balik nk g mkn.
:.trjumpe troley,kebetulan sekeriti gad tade.elina amik pluang jd brg2 the store duk dlm troley.
:.min dipaksa beribu kali br nk pkai spek gojes kami.
:.katenye malu. min...pkai spek bkn bmakne anda harus bogel di khalayak.haha..


:.kemudian kami trus ke radix oriental cuisine kat area tesco sane
:.kdai tu br opening,kami serbu sbb lapa.
:.mahal mahal mahal!!!!
:.sbb lapa jd pinggan lps mkn mcm blum pkai.


:.dipaksa ina utk buat cmni.
:. tatau utk ape.
:.bertindak ikut arahan sahaja.hahaa
:.setelah mkn ade lg mase yg boleh dibazirkan sblm balik uitm.
:.mengambil kesempatan utk aja kak naima bwk keta manual mmndgkan beliau nk amik lesen
:.ssh bona ngajar dia nihhh... suro tarik henbrek g tarik hujung dia.cmne lah keta nk benti jln.
:.kami sume bantai gelak smpai keta goyang2 meragukan pihak jabatan agama islam.
:.akhirnya aku yg bwk blk uitm dan selamat smpai dan x ditahan kerna lmbt.
:.overall we had so much fun.


:.ini b4 nk g dinner.
:.kami noja ina min fara anne menonyoh2 muke akak dgn mekap yg ade
:.results,marvellous
:.she's gorgeous
:.tq!!

lupe la plak nk ltak gmbr2 org yg pkai spek aku ni ...kecik ati pulak dahhh....
weh ezwar dan emi! maaf xdpt jumpe katne ltak gmbr korg pkai spek tu!! tinggal gmbr ni jeh.


zul yg dipaksa kami utk pakaituan spek

min blakon bute.


spek yg dpt liputan luas

9 comments:

ZHARIF BADRUL said...

belikan untuk z boleh?alah duit elaun kan dah masuk hoho
tapi agak 'pelik'la budak nerd(ina) masuk dalam troli...

ezwar mcdeen said...

ehh..spek 2 i penah amek pic kat klass sir kamal gak..kite sume pkai petak2 mlm 2..

ik said...

spek nerd!.. aduh2.. kakya bape bijik dah die beli..suke sgt korg yee..kah3
layannnn

chipsmore said...

sy ade spek cam kamu...hehe ;)

Anne Nazeeha said...

zarif : huahua...z kn da nerd xah spek.kami ni pure2 nerd je z.haha

ezwar : aah aah aah wawa! lupe lak nk masukkan gmbr tu.nnti edit ltak gmbr tu ye.

ili : hahaha! kakya pun bli?!
dia pun pkai ke jln2? bes bes! leh geng dgn kya ni!

chipsmore : wah! bole ler pkai same2.bole la same2 menggedik!haha

Look Who's Talking...Mean! said...

anne!!
saya marah sbb gmbar sy sgt sedikit!!
satu jer dlm entry kamu yg spnjg amru nie?!!
x suke3!!
nk buat2 merajuk..jgn ckp ngn sy 10 minit!!

ZHARIF BADRUL said...

mana ade nerd...masuk air jek z ni haha

Anne Nazeeha said...

min: jgn la mrh.pasni sy buat entry pasal min eh? sume gmbr min ade dlm laptop sy lotak eh. haha..

z : cm x je masuk air. air cetek kot.hahaa

MoBstErMafiA said...

haha!
cik jiha...
mcm2 laa...
comel2 cm kanak2 ribena!