Wednesday, June 24, 2009

Baby. Baby. Baby.

org lain ade baby. aku pun ade baby aku sendri. tayah pun tnggu 9 bln.
tayah buncit2, ok buncit lemak je la. baby aku ni dah ade baby2 dia sendri 2 kali branak. hebat sbb tayah g hospital. mak bidan pun tayah. dia lahir sorg2 tau dlm kotak. anak2 dia comel tp sume mampus. ade yg bg org, kire mcm bagi umah ank yatim la. ade yg mak aku sendiri langgar. nangis2 aku tanam. Al-Fatihah.eh tp si BABY ni idup lg.ade tgh golek2 koyak kan sarung keta Along(abg) ni la my baby. dia la slalu tman aku g dapo kalau mlm2 takut.
ni adik.kami mmg ske amik gmbr dgn Baby(kate name khas), tp tgk ah muke die.muke mls nk lyn.

ni la keje dia hari2 24/7.Tido.

tape la dia terima hakikat dia kucing.dia xleh stadi,g shoping. tapi kan ade satu hari DD (ayah ok) mcm bengang dia asek lepak dlm umah. DD kate 'ish tade keje! asek tido je'.
time tu angah(abg jugak) ade, jd dia kate 'abestu DD blikan la dia mop kecik suro dia mop lantai'. aku dan mama bantai gelak.hahaha.kebetulan time tu umah tgh renovate, jd cm asek DD je ngemop lantai.dia mrh la tu.eheheh.aku rase kalau Baby bole ckp, mesti dia btau DD 'ala baby mls la D, baik la Baby naik treadmill kuruskan bdn, leh g cat walk'.
aku rajin ajak dia tgk muvi same2. tp mesti dia tido dlu. dia xphm kot.tade subtitle kucing language. jd dimaafkan dia tido dlu.
menang OSCAR grammy awards
hahaha.gmbr ni bkn sng nk amik! hadoi la. dia ni mmg ske blakon mati. tgk siap lidah kua. over je.bkn tido btul pun ni.saje! nk attention.

ni je la pasal my BABY. dah 4 thn kot bela die. dlu dia ade abg name Tubby. name nk stock manje2 je.gedik2. jiran jual dorg nih.eheh... Tubby da ilang dia duk kat umah jiran yg ujung2. kale same dgn baby ni. tp jantan, muke bulat mate besa. eko kontot. cm rabbit.

4 comments:

Look Who's Talking...Mean! said...

hahaha..
sy mmg sule lawak daddy kamu tu..
akn di ingat smpai ble2..
tp kn anne..
sy lagi comel dr baby kamu ni kowt..
sy ade dagu berlebihan lgi..
baby msti tkde kn??

Anne Nazeeha said...

ahahaha! baby sy ade dagu lebih gak.cume die dipenuhi bulu berkutu.haha.tah pape je lawak tu. haha.thx min!

HaPPy_MiroHu said...

ala2 comelnyer kucing no 6 n 7..haha..xleh blah Baby anne tido smpai kuar lidah..ish, mimpi ape tuh? haha..very cute seh..

Anne Nazeeha said...

ahahaha...mimpi kawin empat kot hani! hahaa. time kasih puji baby. nnti n kem salamkan kat baby.hahaha