Friday, June 5, 2009

BABI!

saje je title cmtu. bosan sbnrnye.
cite pasal babi lah. kalau kutuk org kite pkai word "BABI KAU!!"
tp masih ade yg mkn babi dah tau babi tu hina. np eh?

Mama kate kalau kite kate org tu bodoh, lame2 dia jd bodoh btul2.
TAPI mama, kalau kite asek ckp dia babi, np muke dia maintain je xbabi2?

ble ckp babi, mulelah uishhh budak ni... haram jadah btul ayt die. eleh babi je, binatang kn. cine suke.kehkehkeh... maaf bkn racist.
ADE AKU KESAH? kan azwan ali? hahaha!

1 comment:

ik said...

hahha... ptut muke kau pun nk ala2 babi!! suka ckp babi yee!!!
hahah

tu ah.. ckp babi ade gak kebaikkaan nye(double k ke? sori la spm bm 9g) hahahaha
from my point of view(ayt muet) haha,
skng budak2 mlatah da ckp eh babi
klo org dlu2 ckp 'eh pant*t'
xnk lagi kurang aja la plak!! hahaha

so skng kan mlatah pun da jadi eh babi.. ala babi je kan.. binatang..
jiran aku rilek je makan babi..siap panggang2.. klo bosan aku mkn skali....hahahahha